Ga terug

Service & Onderhouds module

Met de servicedienst module kunt u al de onderhoudscontracten welke u met uw klanten heeft afgesloten beheren.

Op de SLA (service level agreement) kaart, kunt u de afgesproken service welke u gaat verlenen gedetaileerd vastleggen, met betrekking tot zowel de responstijden,
of er een servicemonteur wordt gestuurd en welke onderdelen en werkuren onder het contract vallen. Maar ook kunt u de machines welke onder het SLA vallen invoeren.
Dit geeft duidelijkheid zowel voor u alsook voor de klant wat de exacte afspraken zijn en waar de klant aanspraak op kan maken.

Vervolgens kunt u met het storingsregistratie systeem de aangemelde storingen in behandeling nemen en de juiste acties in gang zetten.
U kunt snel bepalen welke service medewerker beschikbaar is en de juiste kwalificaties heeft om de storing zo snel mogelijk adequaat te verhelpen.

Tevens kunt u met de onderhoudsmodule vastleggen wanneer en welk periodiek onderhoud op de bepaalde machines dienen te worden uitgevoerd.
Op deze wijze sluit uw servicedienstverlening naadloos aan op de eisen en wensen van uw klanten zodat hun bedrijfsprocesen gegarandeerd zijn.

Uw serviceverlening kan op deze wijze substantieel bijdragen aan de winstmaximalisatie van uw onderneming, met tevreden klanten als resultaat.

Programma opties